1. QR karšu izgatavošana un uzlīmju pasūtīšana
2. Klientu apzvanīšana un informācijas ievākšana par kleintu karšu dizaina individuālajām vajadzībām, un šīs informācijas nodošana uzņēmuma dizainerim.
3. Klientu apzvanīšana (SMS) par sūtījuma nosūtīšanu
4. Klientu apzvaīšana par Omniva sūtījumu nosūtīšanas iespējām, kā arī jebkura cita informācija par pasūtījumiem (zvani un SMS)
5. Operatīva sūtījumu nosūtīšana, kā arī sūtījuma kontrolēšana.
6. Nereģistrēto klientu apzvanīšana, kā arī komunikācija ar klientiem, kas ir reģistrēti, bet nav veikuši pasūtījumu.
7. Ienākošo klientu pieprasījumu uzraudzība (biļetes, "sazinies ar mums", e-pasts, SMS)
8. Komunikācija ar klientiem telefoniski (telefonam vienmēr būs jābūt līdzi).
9. Atskaišu datu sagatavošana (Google tabulas un dokumenti)
Papildus darba pienākumi, kas veicinās tavas izaugsmes iespējas mūsu uzņēmumā.
1. Esošo klientu apzvanīšana un saziņa, lai precizētu lojalitātes līmeni
2. Saziņa ar potenciālajiem klientiem, cieša sadarbībā ar mūsu komandas pārstāvjiem.
3. Iestāžu apmeklēšana, kā arī sava maršruta fiksēšana mūsu veidotajā sistēmā.